Cidla snimajici denni svetlo

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Květen 10 20:51:28 CEST 2014

No to je to co jsem proste nejak nepobiral.

Kdyz jsem meril stred proti zemi tak tam bylo nejakych 4.85V. Coz by
odpovidalo i tomu, ze z operaku slo cca 4.8V. Ale kdyz jsem zmeril
napeti na horni casti mustku tak jsem nameril 0.15V, ALE byla tam opacna
polarita - se spravne polarizovanyma privodama k meraku to proste
ukazovalo -0.15V.

Navic to cele reagovalo tak, ze kdyz jsem meril na vystupu OZ tak po
zakryti jedne z FD to v podstate vygenerovalo jen takovy pulz a zase se
to vratilo na plne napeti i kdyz byla FD zakryta. Tusim ta druha FD
nijak nereagovala.

Ja to proste nechapu.

Diody jsou urcite v zavernem smeru - vim to protoze jsem je puvodne mel
doma obracene - to pouzdro je dost tragicke na identifikaci a tak jsem
je jeste domeroval.

RV