free fonty do windows?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Květen 2 15:05:20 CEST 2014

Win fonty, to myslíte true type, nebo co dokáže win vytisknout?

Pro mě schůdná varianta by byla se podívat jaké fonty nabízí debian v main větvi a vybírat. Tedy jestli vám nevadí licence
GNU nebo obdobná, ale jsou tam i fonty s volnější licencí (to je ode mě čirá spekulace!).

Otravuje nějakého linuxáka, protože jak seznam fontů dostat mimo systém netuším.

Tak jsem začal mít tušení a na seznam se můžete podívat například.

https://packages.debian.org/stable/fonts/

Problém je, že většina fontů bude pro použití požadovat předávat i s licencí (to znamená někam přibalit licenci fontu,
který jste použil). Nejsem si ale jist, na papír ji také netisknete, ale čtečky ji obsahují.

Jelikož mi je systém umožňuje nastavit soudím, že monitory mohou mít jiné pořadí RGB. Ale jestli je to jako v C s možností
formátů pro signed varianty (jsou zmíněny asi 3 a používá se dvojkový doplněk), to nevím.

ced

---
This email is free of viruses because human protection is active!