free fonty do windows?

Pátek Květen 2 14:25:30 CEST 2014

Jde mi o pouziti fontu proMCU, udelal jsem si hezky programek, ktery z
libovolneho win fontu o zadane velikosti tiskem do BMP vygeneruje
zdrojak v C, je to ted na hrani ale je mi jasne, ze to neni moc cisty
zpusob z hlediska autorskych prav...???
Existuje nejaka sada beznych free fontu, z kterych by takove generovani
bylo legalni pro komercni MCU program?
Jinak je zajimave, jak windows provadeji stinovani, napr. pri tisku
cerne na bilem jsou na krajich linii jine barvy - predpoklada se pevne
poradi RGB prouzku na monitoru???
Samozrejme to prevadim na sedou a je to vizualne o malinko horsi (vic
rozplizle).

---