ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Květen 2 13:14:16 CEST 2014

Napriek tomu v mojom okolí bežne kúpim len číre klasické žiarovky s
upresnením na obale, že nie sú určené na svietenie v domácnosti.
Ale  žiadna matná, sú len číre. Žeby bol o matné menší záujem? Ja by som
ich kupoval...