ziarovky - bolo by fajn, keby sa uz udial zazrak a ta bandaskorumpovanych dementov zrusilaten zakaz

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 2 13:12:15 CEST 2014

 2.5.2014, 13:06:32

Mam zkusenosti (pravda, ne u zarovek) takove, ze co najde vyhledavac a co jde realne koupit,
neni totez. U rexela je videt stav skladu, tedy neco co vice odpovida
realite.
Nechci tvrdit, ze zarovky nejde koupit, ale ta dostupnost se (vyrazne)
snizila, a snizi se jeste vic, jen co nejakeho byrokrata napadne,
rozdavat za jejich prodej likvidacni pokuty.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz