Stabilita vystupniho napeti u Flyback menicu?

Čtvrtek Květen 1 21:17:43 CEST 2014

1. Zvazoval jsem zamerne pouzit vetsi jadro tedy ETD39 a vzduchovou mezerou
1mm snizit indukci. Nasledne primar rozdelit na dve sekce s tim, ze prvni
(17zavitu trifilarne) namotat na spodek) pak sekundar a na vrsek druhou
cast primaru.
2. C na primaru zvazuji 330uF 450V, nic vetsiho tam dat nemuzu, Sekundar,
osazen tak, ze spocitany Iripple na kondenzator je max 45% Iriple max
pouziteho C, ale jelikoz kvalita jde casem do kopru neda se z toho stejne
nic vyvozovat.
3. Zvazoval jsem dat vazbu na stredni tedy 15V odbocku, ale rozhodujici je
pouze presnost napeti na 1 odbocce u odbocky 2 a 3 nehraje presnost az
takovou roli a proto mi prijde vazba z 1 odbocky jako lepsi volba.

Proc to vubec resim. Na napeti z prvni odbocky jsou pomerne velke pozadavky
pokud jde o presnost. Prakticky +-3% od nominalu s tim ze zvlaste ty +3%
jsou docela kriticke a mezni. Zkratka nevim zda vystacim s zde probiranym
pojetim zdroje nebo budu muset prvni odbocku napetove zvednout a doplnit
linearnim stabilizatorem, U tohoto reseni se bohuzel protopi 0.5 az 1W coz
je v souctu ostatnich jiz problem. Dalsi reseni je udelat Flyback jen na
+15V + +30V , +5V pak ziskat samostatnym step-down menicem z +15V.To je asi
nejlepsi,ale nejdrazsi reseni a tak se upinam k variante brod, ale nevim
zda je brod schudny :-)