Certifikace elektronickych zarizeni pro CR

burdal1 na post.cz burdal1 na post.cz
Čtvrtek Březen 27 17:19:14 CET 2014

Tezko k tomu neco dodavat. Kdo tam konflikt zajmu videt nechce, tak ho
nevidi. Ja si osobne nemyslim, ze by zkusebni technik nemohl nikdy radit,
ale zase na druhou stranu tam moznost vzniku problemu vidim. Kdyz radite,
stavate se konstrukterem zarizeni a pak: http://www.unmz.cz/urad/autorizace-
r81(http://www.unmz.cz/urad/autorizace-r81) (Zpusob prokazovani, b)

Chapu, ze jako konstrukteri k podobnym vecem pristupujete jinou logikou nez
lidi, co nemaji na praci nic nez vymysleni ruznych systemu managmentu atd...

L.