Certifikace elektronickych zarizeni pro CR

Balu balu na k-net.fr
Středa Březen 26 23:28:40 CET 2014

Co je na tom zle? Objektivita merania je predsa zarucena dodrziavanim noriem. Vsade musite namerat presne to iste.
Ked je niekde problem a skusajuci poradi ako ho odstranit je to pre zakaznika len dobre. Je sanca ze po uprave zariadenie splni normu a teda uplne standardne prejde tu aj v EZU aj vsade inde.