Certifikace elektronickych zarizeni pro CR

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Středa Březen 26 22:12:35 CET 2014

> Do zkušebny Mesit QN jsem si už něco dával měřit, je to už víc jak 10
> let. Přístup tehdy asi takový, že kdyby něco neprošlo, zkoušky se
> zastaví, dokážou poradit kde co např. odrušit. Potom zkoušky pokračují.
> Slyšel jsem tehdy že v EZU napíšou Nevyhovělo, pošlou vás s tím domů ať
> s tím něco uděláte a nechají vám zaplatit zase všechno od začátku.

K tomu jen poznamka. Ten prvni postup je spatne. Ten co vam to zkousi
vam nema nic radit vzhledem k objektivite zkouseni.

L.

ps: protoze v EZU delam, k te druhe variante se radeji ani
nevyjadruji.