[OT] Cabin crew please be seated

Balu balu na k-net.fr
Středa Březen 26 19:41:20 CET 2014

Je to to iste ako "boarding conpleted", "cabin crew, slides to manual", "arm the slides" a pod.
Posadky su rozne, bvaju tam ludia mnohych narodnosti (aj v csa). Podla vsetkeho komunikacia v letectve prebieha v anglictine, aby vsetci na zemi, vo vzduchu aj v kabine jednoznacne rozumeli.
Jediny narod, ktory to ignoruje su francuzi. Uz sa tak stali nehody, ked frantik zvatlal s veziu vo francuzstine a ostatne lietadla nerozumeli. Urobili chybu, ktoru si veza nevsimla. Lietadlo na drahe francuzky nerozumelo, keby rozpravali anglicky tak ich na chybne povolenie upozornila posadka lietadla do ktoreho vzapati narazili :-)
b.