Meranie napatia na baterke STM32F4xx - hadanka

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Březen 6 22:27:34 CET 2014

Vyrobit velkoohmove odpory v CMOS zas takovy problem neni. Jen to stoji 1-2
masky navic, pokud je joo tlak na misto...  PolySi odpor ma merny odpor cca
desitky az male stovky na ctverec. HIPO, tedy high resistance poly ma pak
jednotky az cca do 10k na ctverec. Ale je to za tu jednu az dve masky
navic. Da se udelat i odpor z N-Well, P-Well, taky to budou male jednoky
kOhm na ctverec. Roli muze hrat ruzna napetova a teplotni zavislost. U
delice se teplotni vyrusi, napetova zustava. Poly odpory ale napetovou
temer nemaji. Ja bych spis sazel na to, ze se usteril buffer a tak delic
musel byt jakz takz tvrdy aby rozumne nabil ADC. Ale je to jen domenka.
Detailni schema vnitrniho zpaojeni nemam :)

PK
P.S.
pokud merny odpor bude ~ 200Ohm/sq. a DRC 1u/1u (sirka mezera). tak 1M
vychazi na cca 5.000 ctvercu, tedy 5mm x 1um. Coz se da naskladat napriklad
do 100u x100u (snad se nepletu :D)