RE: OT: Česká pošta a sledování zásilek

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Březen 5 19:43:54 CET 2014

To doručování SMS stojí za to. Ráno přijde zpráva, že dnes budou doručovat balík, člověk se pomalu bojí jít i na WC, aby pošťáka neprošvihnul. J A on nakonec přijde o den později…

Zdeněk

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Wednesday, March 05, 2014 7:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Česká pošta a sledování zásilek

No úplně nejlepší je změná dispozice balíku, tam člověk jen zkusí vybrat z menu

co s tím chce udělat a hned to hodí vnitřní chybu, už jsem jim to psal, a spousta

dalšího a to nic nemění na věci, že si člověk dá změnit dispozici, a oni to mají stejně

připravený na rozvoz tak ho člověku nevydaji, tak proč k sakru, ten jejich systém

posílá sms, že je na poště připraven k vyzvednutí když to tak není. Byl jsem kvůli jednomu

balíku na poště 3x po 20 minutách fakt k vzteku..... Ano nový web je značně řečeno

na prd, hlavně, že www rozhrání říkají přejděte do aplikace, asi aby to líp znělo a

hůř fungovalo.....

Zdeněk Aster