Re: OT: Česká pošta a sledování zásilek

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Březen 5 19:31:56 CET 2014

No úplně nejlepší je změná dispozice balíku, tam člověk jen zkusí vybrat z
menu
co s tím chce udělat a hned to hodí vnitřní chybu, už jsem jim to psal, a
spousta

dalšího a to nic nemění na věci, že si člověk dá změnit dispozici, a oni to
mají stejně

připravený na rozvoz tak ho člověku nevydaji, tak proč k sakru, ten jejich
systém

posílá sms, že je na poště připraven k vyzvednutí když to tak není. Byl jsem
kvůli jednomu

balíku na poště 3x po 20 minutách fakt k vzteku..... Ano nový web je značně
řečeno

na prd, hlavně, že www rozhrání říkají přejděte do aplikace, asi aby to líp
znělo a

hůř fungovalo.....

Zdeněk Aster