Bosch PHG 630 DCE

Hezké odpoledne,

	já ji také mám bez nástavců, ale kupovala jsem ji tady
http://www.naradiprofi.cz/bosch-phg-630-dce-346.html s tím, že je bez
příslušenství. Protože s příslušenstvím stojí již více
http://www.naradiprofi.cz/bosch-ghg-660-lcd-professional-horkovzdusna-pistole-342.html
a s více příslušenstvím
http://www.naradiprofi.cz/bosch-ghg-660-lcd-professional-prislusenstvi-2459.html
stojí ještě více a to už bylo, v kombinaci s dalším zbožím, neúnosné.

	Nástavec za 300 Kč je docela darda, to je pravda. Věřím však, že tam
bude pasovat příslušenství i od jiného výrobce. Třeba takový Skil vypadá
velmi podobně :-)

	Saša Svobodová