Bosch PHG 630 DCE

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Březen 4 21:51:59 CET 2014

Tak jsem se tady tou reklamní masáží na subj., nechal přesvědčit a protože
moje stará horkovzduška z Bau*** dosluhuje, koupil jsem to také.
Jsem ale trochu zklamán. Jak krabice, tak návod, obsahují obrázky různých
nástavců, ale pistole přišla bez ničeho, jen v papírové krabici.
Moje stará horkovzduška měla v sadě 4 nástavce, ty ale nejsou použít, jsou
větší.
Hledám na webu, ale dodavatele originál Bosh příslušenství nějak nemůžu
najít a u těch ostatních noname jaksi nejsou žádné
rozměry.  Nejvíc by mne zajímaly nástavce s úzkou trubičkou, ty neměla ani
moje stará pistole.
Nemáte tip, kde to za rozumný peníz koupit ?  Našel jsem samostatný
nástavec s trubičkou snad za 300 Kč, to je snad vtip, ne ?