Re: [OT] Dopravní náklady při proclení zásilky.

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Březen 3 12:46:06 CET 2014

Původní zpráva ze dne 3.3.2014 od Martin Hanek:

> Psal jsem jim v pátek a dotazoval jsem se na ten způsob stanovení
> poštovného obecně. Uvidím jak odpoví, případně podám tu reklamaci.
> Vyřízení může trvat 3-6 měsíců (to je taky síla), snad to bude
> dříve. Ono ani tak nejde o tu částku, nebylo to ani pro mě, tak to
> holt zaplatil někdo jiný, ale o princip. Přijde nějaké cifra, na
> dokumentu nic není popsané, prostě číslo a zaplať.

To je chyba odesílatele, že neuvedl cenu za dopravné. A nebo že měl
dopravné zdarma. Pak se hold dopravné počítá. Je to stejné jako v
případě, kdy si objednáš software na CD nosiči, software stojí 50
tisíc a nosič 50 korun. Když se neuvede zvlášť nosič, vyměřuje se clo
z celé částky.

Mimochodem, k tomu, že tě nekontaktovali - to máš asi tak, každou
chvíli si tu někdo zase stěžuje na opak, totiž že mu to neproclili
hned bez dotazu, ale otravovali ho s výzvou k doložení dokladů. Takže
ono se nezavděčíš všem :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem