[OT] Dopravní náklady při proclení zásilky.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Březen 3 12:40:31 CET 2014

Psal jsem jim v pátek a dotazoval jsem se na ten způsob stanovení
poštovného obecně. Uvidím jak odpoví, případně podám tu reklamaci.
Vyřízení může trvat 3-6 měsíců (to je taky síla), snad to bude dříve.
Ono ani tak nejde o tu částku, nebylo to ani pro mě, tak to holt
zaplatil někdo jiný, ale o princip. Přijde nějaké cifra, na dokumentu
nic není popsané, prostě číslo a zaplať.

Martin Hanek