pajeni do pasty

Neděle Červen 22 12:32:18 CEST 2014

Nevím jakou desku používáte. Při rozteči 0,5mm je problém usadit obvod
přesně na desce s HALem. Plošky jsou vystouplé a vývody z nich sjíždí.
Chce to zlacený povrch, je rovný. Případně pokud vše zaletujete najednou
při jednom přetavení, vystačíte si bez povrchové úpravy (běžné u
prototypů) nebo s ochranným organickým lakem.
Anděl