pajeni do pasty

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Neděle Červen 22 10:49:04 CEST 2014

S zizalou dobre zkusensti nejsou hlavne u bezolova a 0.5. On te svab neni presne a nekdy jsou pady nad deskou. To se blbe opravuje respektive skoro neda. Ono je taky neco jineho, kdyz to da nekdo na panev nebo do neregulovane trouby bez profilu. Tam
to prohrejete vetsinou vic a je to lepsi. Nicmene az si poridi regulovanou troubu, tak ... .

PB-free jsem se dival pod mikroksopem a jsou zde takove trasne kolem. I u jinych vyrobcu. Zkraty jsou o hodne pravdepodobnejsi.

Jake pouzivate tavidlo na pb*free ? Pokud je hodne zkratovany svab tak nejucinnejsi je snad kalafuna, ale cistit ji znovu ... ?

Proto pro nas radeji mene pasty, presne usazeni, zbytek pasty radeji odebrat. Vyjde to nejrychleji, lepe.

Jirka