Zahada ridici jednotky (?)

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pátek Červen 20 17:45:34 CEST 2014


OT info: obecne je snaha prejit do zavrene smycky co mozna nejdrive, tedy rozhodne se neceka na 60 st. vodu.
(to je Vas odhad, nebo to realne nejaky motor ma takhle zkalibrovane ?)

Jednotka ceka na prvni prekmit lambdy a hned jak nastane, tak po par sekundach uz zacina hybat s bohatosti
smerem na druhou stranu. Jakmile takhle "vydrazdi" lambdu treba ke 3 prekmitum, tak se prechazi do zavrene smysky.
Bez ohledu na to, ze motor je stale jeste studeny. Vse je dano snahou o co nejnizsi emise co nejdrive od startu. 
Spoleha se na vysoke volnobezne otacky, jiny sklon do bohate a jiny do chude ...
V prechodech motoru se pak podle teploty vody meni strategie, to ano, ale snaha o co nejrychlejsi zavrenou smycku
je evidentni.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

  ----- Původní zpráva ----- 
  Od: Radek Sztwiorok 
  Komu: HW-news 
  Odesláno: 20. června 2014 16:47
  Předmět: Re: Zahada ridici jednotky (?)


  Ty TSI motory jsou samy o sobe vytvor.
  Stichne to vzdy po tom druhem nastartovani nebo to nekdy pretrva i po druhem startu?
  Posledni dobou se mi tu roztrhnul pytel ze studenaky v RJ ci s vodou v konektorech. Bude se treba podivat na to diagnostikou a kouknout na data co se zmeni. Osobne bych se zameril na tlak paliva a jeho kolisani a na teplotni snimace. Lambda nema na studeny motor vliv prirazuje se az nad 60°C teploty vody kdy je predpoklad na dosazeni teploty clanku. I kdyz u novejsich motoru se snimaci teploty spalin i drive.
  RS
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20140620/64e89e4d/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list