<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=iso-8859-2" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.23588">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY dir=ltr bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2>OT info: obecne je snaha prejit do zavrene smycky
co mozna nejdrive, tedy rozhodne se neceka na 60 st. vodu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>(to je Vas odhad, nebo to realne nejaky motor ma takhle
zkalibrovane ?)</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>Jednotka ceka na prvni prekmit lambdy a hned jak nastane, tak
po par sekundach uz zacina hybat s bohatosti</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>smerem na druhou stranu. Jakmile takhle "vydrazdi" lambdu
treba ke 3 prekmitum, tak se prechazi do zavrene smysky.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Bez ohledu na to, ze motor je stale jeste studeny. Vse je dano
snahou o co nejnizsi emise </FONT><FONT size=2>co nejdrive od startu.
</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>Spoleha se na vysoke volnobezne otacky, jiny sklon do bohate a
jiny do chude ...</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>V prechodech motoru se pak podle teploty vody meni strategie,
to ano, ale snaha o co nejrychlejsi zavrenou smycku</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2>je evidentni.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV>s přáním hezkého dne / Best regards<BR>Tomáš Chvátal<BR><A
href="mailto:tchvatal@fordiag.cz">tchvatal@fordiag.cz</A><BR></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">----- Původní zpráva ----- </DIV>
<DIV
style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>Od:</B> <A
title=sztrad@gmail.com href="mailto:sztrad@gmail.com">Radek Sztwiorok</A>
</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Komu:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Odesláno:</B> 20. června 2014 16:47</DIV>
<DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Předmět:</B> Re: Zahada ridici jednotky
(?)</DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT><BR></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Ty TSI motory jsou samy o sobe
vytvor.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Stichne to vzdy po tom druhem nastartovani nebo
to nekdy pretrva i po druhem startu?</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Posledni dobou se mi tu roztrhnul pytel ze
studenaky v RJ ci s vodou v konektorech. Bude se treba podivat na to
diagnostikou a kouknout na data co se zmeni. Osobne bych se zameril na tlak
paliva a jeho kolisani a na teplotni snimace. Lambda nema na studeny
motor vliv prirazuje se az nad 60°C teploty vody kdy je predpoklad na
dosazeni teploty clanku. I kdyz u novejsich motoru se snimaci teploty spalin i
drive.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>RS</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px"><FONT
size=2></FONT> </BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>