mereni osciloskopem na lambda sonde ..?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Červen 20 17:00:04 CEST 2014

Blbými emisemi se projevuje především katalyzátor/katalyzátory. Mrtvý lambdy
houpou s otáčkama, motor má vyšší spotřebu a případně nižší výkon. Pak je
jenom otázka času, než se rozsvítí kontrolka motoru, ale ta otázka může
trvat klidně i sto tisíc kilometrů. Lambdy většinou nepřežijou dvě stě
tisíc, i když motor nic nehlásí.
I když pokud se to dusí, tak bych to viděl na vadnou svíčku, cívku nebo
rozdělovač.