mereni osciloskopem na lambda sonde ..?

Ing. Peter Adamec mcu na mcu.sk
Pátek Červen 20 16:25:47 CEST 2014

Nie som servisak ale
Ak smrdi benzit a nepravidelny chod povedal by som ze to je skorej
1. spinava skrtiaca klapka (tu by som asi zacal)
2. filter vzduchu
3. vaha vzduchu ak ma, ak nema tlakovy senzor

samozrejme to moze byt aj
4. zly tlak paliva pred vstrekovacmi
5. vstrekovace

lambda sa prejavuje skorej blbymi emisiami ako cachrami s otackami