mereni osciloskopem na lambda sonde ..?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Červen 20 09:10:42 CEST 2014

Dívám se ještě do katalogu a sonda před katalyzátorem má označení air/fuel
ratio a za je označena jako oxygen sensor.
na wiki píšou:
Širokopásmová lambda sonda je novější lambda sonda požívaná v dnešních
moderních automobilech. Je umístěna před třícestným katalyzátorem a je
využita nejen pro automobily s vrstvenou směsí ale i pro moderní vznětové
motory. Za třícestným katalyzátorem je umístěna dvoustavová lambda sonda,
která hlídá správnou funkci katalyzátoru. V případě, že by řídicí jednotka
zaznamenala stejný signál od širokopásmové lambda sondy (před
katalyzátorem) a i od dvoustavové (za katalyzátorem), svědčilo by to o
špatné kondici katalyzátoru.
K.