Sbernice na domaci automatizaci: RS-485 nebo Ethernet?

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červen 19 09:33:32 CEST 2014

Případně kolizi detekovat měřením odběru vysílače:-)

Ahoj Pavle, tak tohle mě přesně napadlo někdy v roce 1993. Docela jsem si s tím hrál a výsledek je, že na stole lze, v praxi nelze. Zakončení, kapacita kabelů atd. znemožní udělat to nějak jednoduše.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827