STM32F0xx a počítání zapnutí

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Úterý Červen 17 14:35:01 CEST 2014

Ale rozuměli, celkem chápu o co vám jde. Jde jen o to, že když dáte
tyhle hodnoty do flash na nějaké definované místo, budete mít o pár
problémů míň a vyjde to celkem nastejno.
Dávat to do options má smysl pouze tehdy, pokud chcete tyto použít
zároveň k ochraně flash proti čtení nebo zápisu, příp. nastavovat i jiné
options.

Mrazík