STM32F0xx a počítání zapnutí

HUDA volny hudaklan na volny.cz
Úterý Červen 17 13:46:11 CEST 2014

Asi jsme si nerozuměli. V tom čísle je typ a verze softu. Jde o to, že
deska
se používá pro několik zařízení a liší se osazením. Data0 a 1 v option
bytes
jsou právě pro podobné účely určené. Myslel jsem, že při překladu bych dal
nějaký
příkaz nebo něco podobného a v hexu by se oblevily potřebné bajty.
Něco podobného, jako bylo options u piců.
Oba loadery umí nahrávat a číst option bytes. Ten řádkový má i zdrojáky,
takže by se nechal přiohnout na přečtení option bytes z hexu.

HUDA