RE: OT: světlo do koupelny

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pondělí Červen 16 15:21:15 CEST 2014

A jak je to s transformátorem? Na originálu (k jednomu světlu) píší 12-24V 300mA. Když pak budu mít 4 a chtěl bych koupit jeden větší tak mám koupit co? Není mi totiž jasný jak se to pak zapojuje (sériově, paralelně...) resp. pro jaké zapojení jsou ty trafa dělaný.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Mazouch
Sent: Friday, June 13, 2014 2:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: světlo do koupelny

Dne 13.6.2014 13:07, Michal Grunt napsal(a):

> Na normu se kouknu. Před časem jsem ji trochu studoval a tak jak jsem
> to chtěl (12V halogen, zdroj do protějšího rohu od vany) tak to snad
> bylo OK. Akorát jsem si neuvědomil, že halogeny potřebují nad stropem
> cca 10cm volného místa a to tam nemám… Bude stačit na koupelnu cca
> 2x2m 4x5W LED (4x450lm)?
>
> Např. tohle?
> http://www.dx.com/p/hugewin-htd754-5w-400lm-3500k-1-cob-warm-white-cei
> ling-lamp-silver-ac-85-265v-311786

Mam v podobne velke koupelne 4ks
http://www.gme.cz/products/search?term=518-127 a subjektivne mi to staci az az. Svitidlo je vybrakovane "UFO" (vystrihl jsem stred), pod nim kus Al 1mm plechu jako heatspreader, strop SDK.
Drivejsi verze s 4x 511-888 (uz nejsou v nabidce) svitila viditelne min a mela problemy s chlazenim.

TomM