OT: světlo do koupelny

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pátek Červen 13 14:40:01 CEST 2014

Dne 13.6.2014 13:07, Michal Grunt napsal(a):

> Na normu se kouknu. Před časem jsem ji trochu studoval a tak jak jsem
> to chtěl (12V halogen, zdroj do protějšího rohu od vany) tak to snad
> bylo OK. Akorát jsem si neuvědomil, že halogeny potřebují nad stropem
> cca 10cm volného místa a to tam nemám… Bude stačit na koupelnu cca
> 2x2m 4x5W LED (4x450lm)?
>
> Např. tohle?
> http://www.dx.com/p/hugewin-htd754-5w-400lm-3500k-1-cob-warm-white-ceiling-lamp-silver-ac-85-265v-311786

Mam v podobne velke koupelne 4ks
http://www.gme.cz/products/search?term=518-127 a subjektivne mi to staci
az az. Svitidlo je vybrakovane "UFO" (vystrihl jsem stred), pod nim kus
Al 1mm plechu jako heatspreader, strop SDK.
Drivejsi verze s 4x 511-888 (uz nejsou v nabidce) svitila viditelne min
a mela problemy s chlazenim.

TomM