Zvlastni zavada Technisat DigiPal 2

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 10 21:47:12 CEST 2014

Jinak ještě k settopboxu. Při povánoční návštěvě Kaflandu za účelem
nákupu potravin, jsem objevil v koši "slevy"
  STB ESHOW D5122. Cena byla poměrně zajímavá - 189 kč! ( původně 599
kč)  Tak jsem jeden hodil do košíku k rohlíkům

Doma na mě z krabice vypadl "mrzák" tak 100 gramů váhy, s "nabíječkou k
mobilu" k tomu, ovladačem a IR "prodlužovákem"
Na  STB i HDMI, scart a USB. K mému překvapení to přehrávalo i MKV, dvix
atd... z USB, ( disk to neutáhlo, zdroj se zhroutil)
umělo to nahrávat na USB  a to dokonce celý multiplex, nebo jeden kanál
nahrávat a kanály z multiplexu se dívat.
  A snad to umí i DVB-T HD, ale neměl jsem to jak vyzkoušet - v místě
bydliště ještě nemám možnost přijmu.
Jako třešnička na dortu pak zvuková signalizace kvality signálu v
servisním nastavení - (čím lepší, tím hlubší tón),
  nebo celkový náhled všech kanálů na obrazovce - volitelný počet oken.
Prostě nadstandardní funkce, které u mnohem dražších STB nejsou.
Celý dojem kazila jen mizerná čeština -překlad menu, takže jsem tam
raději nechal angličtinu.
Hned druhý den jsem jel do Tesca, že koupím ještě tak 3 ks do zásoby,
ale někdo mě bohužel předběhnul :-(
Píšu to proto, že než se patlat s opravou starého krámu spíš kouknout po
mega-super-hyper a koupit něco nového, levného :-)