Zvlastni zavada Technisat DigiPal 2

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červen 10 20:59:16 CEST 2014

> [...]
> kanaly, zesilovat, sila signalu ukazuje tak nejak spravne, jen kvalita
> signalu je na nule a prijimac u vsech kanalu hlasi zadny signal a na
> obrazovce je tma. Po cca 3-5 minutach najednou naskoci a pak uz jede bez
> problemu - do dalsiho vypnuti resp. zapnuti.
>
> Byl nafoukly kond ve zdroji, tak jsem jej vymenil, ovsem na funkci to nemelo
> zadny vliv.
>
> Prijimac uz ma dost odslouzeno, "moralne je zastaraly" (nema treba MPEG4),
> ale stejne - kdyby nekdo vedel, co s tim, byl bych docela vdecny. Nebo aspon

Zdravim,
  jedna pomerne casta pricina zpozdeneho nabihani takovych zarizeni je spojena
s oscilatory. Ve frontendu nejaky urcite bude a byva, zvlaste u starsich
zarizeni, na PLL bazi. Tak tento bud kmita natolik vedle, ze se PLL nechyti
a trva chvili, nez se ohreje natolik, ze se dostane do pasma synchronizace,
nebo dokonce nekmita vubec a chvili trva, nez nabehne.
  I v tomto pripade muze byt indikovana nejaka "rozumna" sila signalu, protoze
MF ma sakra velke zesileni a tak "neco" zesili i bez signalu pro smesovac.
Ovsem uzitecny signal to rozhodne neni, takze dekoder se nechyti a je tma.
  Samozrejme jde jen u jednu z moznosti, asi by se jich naslo mnohem vice.

  Zdravi Pavel