RE: OT: Nemocenská

Stanislav Jurnečka sjurnecka na volny.cz
Úterý Červen 10 12:59:16 CEST 2014

Ahoj, nejjednodušší je zavolat do call centra ČSSZ
http://www.cssz.cz/cz/o-cssz/informace/call-centra/. Řeknou vám tam všechno
co potřebujete vědět.

Standa

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Alexandra
Svobodová
Sent: Tuesday, June 10, 2014 11:47 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Nemocenská

Hezké poledne,

    děkuji za všechny odpovědi. Budu tedy optimisticky doufat v to, že z
ČSSZ ještě něco dorazí, protože jinak je to jaksi čudu. Ještě že mám určitou
rezervu, byť přijde vniveč.

    Jinak já jsem byla u doktorky skoro furt, nejprve v nemocnici (proto ty
dorazy na zprovoznění internetu na mé staré Nokii :-) ) a pak všude možně
včetně rehabilitace. A pořád jsem někde něco podepisovala a nosila různě do
práce i na sociálku.

Saša Svobodová