OT: Nemocenská

pyjan pyjan na tiscali.cz
Úterý Červen 10 10:53:26 CEST 2014

Do  25 zaměstnanců vyplácí nemocenskou na účet pacienta sociálka (správa
sociálního zabezpečení). 14 dní od začátku nemoci platí zaměstnavatel
(první 3 dni se nebere nic). Firma z více jak 25 zaměstnanci provádí
výplatu dávek sama za sociálku zaměstnanci přímo (pak si to vyúčtuje -
sníží na odvodech).