podme varit opticke vlakno, elektricky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Červen 10 01:02:54 CEST 2014

Ano, jde právě jen o zapálení. Na druhou stranu, zde má být výboj tenký,
takže bude potřeba menší proud a tím pádem bude i při hoření oblouku napětí
větší, než bývá zvykem u svářeček.

Obecně vzato mi ale oblouk pro tento účel připadá i tak moc tlustej. Napřed
bych to zkusil CO2 laserem, ten můžu zaostřit na 1-2 desetiny mm.

PH

Od: Radek Benedikt benedikt na lphard.cz(mailto:benedikt na lphard.cz)
"Nevim proc tu padlo vysoke napeti, nasobice a podobne technologie. Ono
je to spis nizkonapetova zaleztost, Krizika sice nepamatuji, ale
obloukovka mi neco rika. Na tech elektrodach je cca 65V, jen pro
zapaleni, pokud se nema delat klasicky po "svarecsku" skrtnutim elektrod
to chce vyssi napeti, nebo jiny proud.Ma to cele proste blizko jak
pouzitymi elektrodami, tak kde cim dalsim ke svareckam TIG s HF
zapalenim. A k teto problematice, na rozdil od fiber optic splicer je
dokumentace hafo.