podme varit opticke vlakno, elektricky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Červen 9 14:25:11 CEST 2014

Snazis a yvrobit vec, ktora sa predava za dlhe peniaze.
Nestacilo by obycajne kladivo?

:)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaromir Sukuba
Sent: Monday, June 09, 2014 2:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: podme varit opticke vlakno, elektricky

Dakujem. Presna vzdialenost asi nebude podstatna.
Zaujimalo by ma ako by sa dala urobit regulacia prudu cez ten obluk (a v kombinacii s casom to zrejme da celkovu energiu spalenu v obluku, co je vec, ktoru treba nastavit na vhodnu velkost). Zapalit a drzat obluk s nedefinovanymi vlastnostami, to si viem predstavit - ale da sa ten elektricky obluk "skrotit" natolko, aby som dokazal to vlakno "prismahnut" opakovane a zhruba rovnako?

Dňa 9. júna 2014 13:56, Šerých Jakub <Serych na panska.cz> napísal/a: