Palivomer Octavie II

Pondělí Červen 9 06:41:06 CEST 2014

Zkusil bych sehnat schema a podival se, jak a kam je snimac pripojen -
cert vi, co v ty nadrzi ted maji. Muze to byt privedeno do ECU a budiky
si stav zjistuji komunikaci, predpokladam. Pak by to asi byla zavada
budiku, tam se da zas predpokladat, ze jsou stale krokove motorky. Ze to
nezobrazuje zbyvajici km je ovsem divne. Taky je otazka, jestli signal
neni nejak nestabilni, nevynechava... a pak to cele zblbne, ty jednotky
jsou dnes extremne nadupane softwarem a dela si to co chce, ze ;-) A na
konektory bych moc nesazel, ty jsou poslednich cca 10 let uz zvladnute a
nezaregistroval jsem u zadneho auta problem v konektoru. Mozna spis
nejaka kuna nebo jina havet, jestli nenahlodala kabely, taky se obcas
loupe izolace, kdyz je ve vlhku - asi to delaji ekologicke s polocasem
rozpadu = zaruka, proste cokoli.