cheap thermocam

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Červen 5 20:26:12 CEST 2014

>>> On 05/06/2014 16:21, JP wrote:
>>>> Takova zajimavost pro bastlire... ;-)
>>>>
>>>> http://www.cheap-thermocam.net/

Mam pocit, ze jsem videl reseni vyrazne rychlejsi - jeden scan za par
desitek sekund - princip byl v tom, ze kamera byla obracene - to jest IR
teplomer je stacionarni a motorky otaceji kovovymi zrcatky z vylesteneho
hliniku - ktere funguji az do daleke IR

Jinak pro optiku pro tato pasma 3-10 um se docela dobre dela optika z
polyethylenu - polypropylenu. Profesionalne se vsak nepouziva, protoze ma
nekolik pasu vlastni absorbance, ktere amater muze ignorovat (i u mereni
teploty)

Pokud byste chteli experimentovat - neni nic snadnejsiho nez si cocky odlit
z parafinu (normalne ze svicky) - ma temer stejne opticke vlastnosti jako
polyethylen.

A vubec  daleka IR optika je muska - pokud byste chteli neco lepsiho nez
parafin (a vyrazne lacinejsiho nez germanium, sulfid zinecnaty, nebo diamat,
ktere pouzivaji profesionalove) - muzete si cocky vyrobit i z krystalickeho
chloridu sodneho (kuchynske soli) a jeste lepsi z bromidu draselneho - ty
dokonce pouzivaji i profesionalove.

Zdravi Petr Kubac