12V adaptér

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Červen 4 08:34:08 CEST 2014

Dobrý den,

Uvnitř je 220m/16V. Když kondík odpojím a připojím zátěž, tak při 12mA
(1k2 odpor) se neděje nic, při 100mA klesne zpátky na 12V.

Zkoušel jsem připojit žárovku, která z toho zdroje brala 2,6A když
svítila. Při připojení ke zdroji kleslo napětí někam k 0V, a potom se
žárovka rozsvítila, a napětí stouplo na 12V. :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora