12V adaptér

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 3 19:26:03 CEST 2014

Pripojenej kond podle me rozhodi tu regulacni smycku . Nenabity kondik
predstavuje velkou zatez, zdroj limituje a snazi se  kondik nabit.
Smycka zpetne vazby zareaguje ale pozde a napeti vyskoci
na max.  Ten odpojenej kond nic neresi, napeti tam zustane stale -kondik
je i uvnitr zdroje a je stale nabity na to max. napeti. Zkus po odpojeni
toho vnejsiho kondu zatizit zdroj, jestli napeti spadne na jmenovite
zdroje. To je jen moje teorie :-)