Nemesis Service Suite a Nokia 5310

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 3 23:03:49 CEST 2014

No ja jsem asi paranoidní, ale telefon s kontaktama bych z ruky ( do
servisu ) nedal.
To samé s PC....  kdyz kolikrat vidim, co lidi nechaj v notebooku, ktery
mi prinesou na servis, odvsiveni zustava mi rozum stat.
Mam pak i obavy, ze kdyby se treba nejake fotky, data nebo hesla v
budoucnu  z toho ntb zneuzily, muze to byt i na me, protoze mi to taky
proslo rukama :-(
Uplne dokonale je, kdyz na plose najdete adresar HESLA a tam je vse od
e-mailu, banky az po PINy k platebnim kartam, bankovnim kontum atd.
A jako tresnicka na dortu cely C:/ nasdileny pro svet, protoze jinak pry
nesly v TV prehravat po siti videa z disku :-)

Na druhe strane, jak se tu nedavno psalo, v mem pripade google uz ma
celej  seznam z meho telefonu k dispozici. Jednou jsem omylem udelal "
synchronizaci"
a pak jen tupe ziral do seznamu, ze to tam mam vsechno 2x :-( Jednou
moje kontakty  z  pameti telefonu a jednou zaloha z googlu...