12V adaptér

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Červen 3 16:02:48 CEST 2014

Dobrý den,

Mám tady asi 15ks 12V/24W spínaných zdrojů do zásuvky, konkrétně tyto
http://hosting.montgomerytechnology.com/documents/Cutsheets/610112.pdf
Zapojil jsem první, připojil k němu na výstup kondenzátor 1000mF/16V.
Zdroj začal píska, a napětí vyskočilo na 17V, a zůstalo tam i po
odpojení kondenzátoru. Po vypnutí a zapnutí je na něm 12V, ale jakmile
připojím kondenzátor, všechno se opakuje. Musím ho buď vypnout, nebo
zkratovat výstup, a potom naběhne opět na 12V. Rozebral jsem ho, a
uvnitř je 3843ADM. Zkusil jsem jich víc, a dělají to všechny. Když jsem
je zatížil cca 0,5A, a připojil kondenzátor, tak držely, ale pár mA
nestačilo, a napětí vylétlo opět. Netušíte někdo, v čem může být
problém? Mám obavu je k něčemu použít.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip