Re: Relé je přepřehací stanice, nebo svicka hromnicka? (bylo: "Otazky testov ...")

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 3 16:24:04 CEST 2014

 3.6.2014, 16:20:53

Napr. takove nf zesilovace v D tride. Prvni generace vyzadolaly na
vystupu LC filtr, tem dnesmim VETSINOU staci jenom C.
Mozna je to neslusne, ale je to levne a to se pocita.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz