Relé je přepřehací stanice, nebo svicka hromnicka? (bylo: "Otazky testov ...")

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Červen 3 16:05:45 CEST 2014

Pro a) si dovoluji trochu oponovat. Většinou je ve slušných návrzích ta zatracená cívka stejně potřeba před tím, než je
signál zaveden do DSP. Nebo pro signály lezoucí z DSP. Nebo aby nám zdroje signály nerušily. Nebo vůbec fungovaly Tý mrchy
vinuté se prostě nezbavíš :-)

Pro c) ona asi Plackova frekvence neexistuje. Co znám je délka, konstanta, teplota a čas. Ale jsem ze školy už pár let,
tak jsem mohl zapomenout, nebo fyzici objevit.