nabijanie dvoch Li-Ion clankov

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Červen 2 23:04:15 CEST 2014

Pani,
riesim nejaku drobnu domacu aplikaciu kde by sa mi naramne hodilo mat
napajanie z dvoch Li-Ion clankov v serii.
Rozmyslam ako riesit ich nabijanie. Ak som potreboval nabijat jeden,
tak som pouzil nieco typu MCP73831 a bol som spokojny, ale pri dvoch v
serii stracam tuto istotu.
Nasiel som si obvody ako napriklad
http://www.microchip.com/wwwproducts/Devices.aspx?product=MCP73213
alebo
http://www.intersil.com/en/products/power-management/battery-management/single-cell-battery-chargers/ISL9220.html
a v odporucanom zapojeni vidim len dva clanky v serii, ale uz som
parkrat cital nieco o balanceri, ktory by mal zaistovat rovnomerne
rozlozenie naboja do obboch clankov. Ale pozrel som si nejaky dvojity
Li-Ion z TME http://www.tme.eu/sk/katalog/akumulatory/25507e010c1b65c05c2f2f427c4ec855.html
a maju evidentne len dva droty. Ako to vlastne ma byt?