UPS značky ERA a EXA z GM ( :-) )

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 2 21:57:36 CEST 2014

Ja mohu napsat k teto:
http://www.spower-exim.cz/produkty/221/ups-era-lcd-0-85-850va.html

Mame 3 kusy asi 8 mesicu? stare.
Klidovy ( dobijeci) proud nejde zmerit, protoze dobijeni je "impulzni"
par vterin nic, pak par desetin vteriny impulz, ktery nemam jak zmerit.
Pri zatizeni 500W halogenem je oproti 10 minutam co uvadeji doba provozu
pouze  neco malo pres dve minuty.
Po vybiti baterie je tato nabijena drastickym proudem okolo 16A, zcela
zbytecne, baterka je pak pekne zhava.
Vystup modifikovany sinus ( obdelnik) ktery se pri ruznych zatezich
vseliak krouti. Pro napajeni PC to nevadi, zdroje s pasivnim PFC pekne
rvou :-(
Napeti zmerene obycejnym multimetrem je 189V ( chyba mereni) , porovnani
se svitem zarovky ze site/UPS je napeti +/- stejne jako v siti.
Pri nahodnem zkratu jedne z UPS na vystupu se zaslehla takovym zpusobem,
ze bylo treba odpojit baterii.
U jedne z UPS se vylomila vnitrni cast vystupniho konektoru.
Subjektivni dojem je, ze obycejna APC 700W je lepsi - asi krome klidove
spotreby, ktera je velka , ale neresim, je u ni 120AH baterka :-)

Jeden muj kamarad vzdycky u prodejce testuje UPS-ky tak, ze si necha dat
dve predvest a jednu napaji z druhe.  Pokud to funguje je to pry OK.
Nevim co s tim sleduje, ale pred prodavaci to vypada velmi zajimave. Byl
jsem u toho "testu" jednou pritomen a UPS za sebou nefungovaly. Odchazel
se slovy, ze vlastni elektrika tomu nevoni
tak to je peknej kram  :-)
Zkusim ho nekdy popichnout at to zkusi do "smycky" jenom s jednou UPS   :-)