UPS značky ERA a EXA z GM ( :-) )

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Červen 2 20:25:12 CEST 2014

Jako jeden ze zasadnich parametru bych sledoval klidovou spotrebu.
Jednak kvuli penezum co stoji elektrika a druhak z valne vetsiny vysoka
klidova spotreba stoji za prebijenim baterii (cest vyjimkam kde to tak
neni).

Je to uz nejaky patek co jsem kupoval toto
http://eu.cyberpowersystems.com/products/ups_systems/brics_lcd/br850elcd.htm
a musim rict, ze to je jedna z nejlepsich UPS co znam. Jednak vlastni
spotreba 3W, druhak zadne vetraky, pouze jedna gelovka (takze nizke
naklady a nemuzou se rozbalancovat) a jako bonbonek spoluprace s
linuxovym serverem.

Dodaval mi ji blahe pameti mistni garazista... ;-)

RV