Prodej cinskych elektro zarizeni v CR & certifikace

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Červen 2 12:30:23 CEST 2014

Dobry den,
jedna se asi o 10-15 kusu. Do prehravace dam Linux a prehravac bude
merit data a posilat je pres Internet na server. Za tu cenu idealni
zarizeni.
Doma u televize mam podobny prehravac Minix Neo X5 mini, ted jsem ho
otocil a ma CE i dalsi certifikace (obrazek v priloze). Da se na to
ale spolehnout? Podle me to cinan bez zkouseni natisknul, aby lidi
meli radost. Zadny papir k tomu nebyl.

Mam se snazit od cinana ziskat papir o certifikaci, nebo stejne nebude
mit v CR zadnou vahu?

Planoval jsem koupit v Aspe 5V 2A zdroj
http://wifi.aspa.cz/sunny-napajeci-zdroj-5v-2a-10w-pro-zarizeni-rdaa-81-airca8-pro-z88292/
a tim by mi odpadl problem s certifikaci zdroje.
Mate nejake zkusenosti s EMC/EMI? Kolik to radove muze stat a kdo to dela?

Nebo idealne, nevite nekdo o nekom, kdo by mi za rozumnou cenu dokazal poradit?

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com