Prodej cinskych elektro zarizeni v CR & certifikace

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Červen 2 11:01:28 CEST 2014

Pokud ma znacku CE a patricne dokumenty z mereni dle patricnych norem ze
je splnuje, pak staci mit tyto dokumenty.
Jestlize je nema, pak je nutne overit jak zdroj tak prehravac (EMI/EMC),
u zdroje navic bezpecnost,  coz je draha zalezitost (radove
desetitisice), lepsi je mit ty dokumenty, nebo pouzit bezproblemovy
zdroj a udelat jen EMC/EMI prehravace.
Ale s nejvetsi pravdepodobnosti ty dokumenty vyrobce zasle, jinak by nic
neprodal.
Nicmene ani to  neni zaruka, nam vymenili u spinanych zdroju jednu
soucastku, a spektrum bylo pak uplne jine , ale stale v norme, ale to
vim, protoze mam vlastni komoru na overeni, ale  muze se stat ze
splnovat nebude.
Proto doporucuji brat radeji od overenych prodejcu v CR z cinanem nic
nezmuzete pokud problem nastane.

Pokud budete prodavat par kusu tak tam nehrozi, ze by na vas prisla
ihned kontrola, to byste musel prodavat stovky az tisice kusu a jeste
nekde v elektroworldu.

LK