Otazky testov z Majstrovstiev CR deti a mladeze v radioelektronike

Ivo Strasil istrasil na centrum.cz
Neděle Červen 1 11:35:09 CEST 2014

Testy z krajských kol ve Vyškově (JM kraj + Vysočina) dělá už pár let
moje maličkost, tedy poslední roky celá firma. Některé jsou ke stažení zde:

http://strasil.net/index.php?text=souteze

(novější ročníky tam nemám záměrně - výběr z otázek používám jako
součást pracovních pohovorů)

Před X lety mi ty soutěže hrozně moc daly. Dnes mám za to, že je
primární problém tam vůbec děti nalákat. Kroužky moc neexistují, reklamu
ty soutěže nemají a střední školy, které obesíláme, se toho trochu bojí
jako nezávislého srovnání. Navíc si soutěžící musí dopředu připravit
domácí výrobek a dokumentaci, tj. aspoň něco tomu obětovat z volného času.

Jakási střední škola nám dokonce napsala, že tam nikoho posílat nebudou,
protože "pracují na zcela odlišné úrovni" -- jestli vyšší nebo nižší, to
už si asi máme domyslet sami.

Hezký den,

Ivo Strašil