naradi na domaci sit ?

Pátek Leden 31 12:09:37 CET 2014

Zdravím,
připojím jeden postřeh ke krimpovacím kleštím - chtěl jsem koupit z GM něco normálního - taktéž pro doma a tak mi byly nabídnuty nějaké za asi 300 peněz. Vypadají dobře jenže mají zádrhel: dutina na lisování RJ45 má označení 8/10 a jak jsem zjistil, je tam 10 lisovacích hrotů, což u 8pólových konektorů dělá problémy protože krajní hroty (1 a 10)  vymáčknou plast toho konektoru tak, že může bránit kontaktům 1 a 8 zásuvky aby zajely do štěrbiny.
Myslel jsem, že jsou to univerzálnější kleště a nakonec jsem musel ty dva krajní hroty upilovat aby vznikl y normální kleště.
S těmi kleštěmi na které odkazuje pan Moštěk máme negativní zkušenost - občas se pohnou vůči sobě matrice a hroty a pak to konektory ničí.

zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Friday, January 31, 2014 11:25 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: naradi na domaci sit ?

Trošku pozdě, ale podělím se o včerejší zkušenost, natažený cca 50-70m kabel, drát. Někdo nacvakl konektory, kupodivu drátový a stejně to nefungovalo. Na první pohled i zapojení v pořádku. Tak jsem radikálně vše odštípl a nacvakl nový konektory kleštěma s ráčnou. A kupodivu to začlo fungovat. Jsou to takový ty univerzály pro RJ45/11/10 asi za pět set. Takže na krimpovacích kleštích bych nedoporučil až tak moc šetřit, o pár peněz víc už jsou docela kvalitní a člověk pan neřeší, proč to nefunguje. A upřímně řečeno to není poprvé, co jsem měl podobný problém s nekvalitníma krimpovacíma kleštěma.
Na druhou stranu netuším, jak moc jsou či nejsou kvalitní, takže třeba budou fungovat dobře... :)